Author Archive

http://mogemoc.pl/wp-content/uploads/z2_cichy.jpg

Maciek Cichocki

Zawodowo:

Blisko 10 lat doświadczeń w strukturach korporacyjnych. Ponad 5000 godzin szkoleń w tym 3000 z liderami oraz menadżerami różnego szczebla, 1500 godzin z trenerami. Najchętniej pracuje tam, gdzie schematy działania, zarówno te indywidualne jak i organizacyjne, biorą górę nad myśleniem, realnym zaangażowaniem i skutecznym działaniem. Inspirator i zdecydowany zwolennik pracy u podstaw.

Prywatnie:

Ojciec, ojczym, przyjaciel, towarzysz. Zakochany w górach, zarówno tych niskich i spokojnych, jak i tych ośnieżonych, wysokich i momentami groźnych. Niespokojna dusza, nieustannie planująca kolejne wyprawy dalekie i bliskie. Organizator wprowadzający niektóre z tych planów w życie, w myśl zasady, że marzenia są po to, żeby je spełniać, a nie tylko mieć.

Specjalizacja:

Wspieranie procesu zmiany biznesowej i osobistej, wsparcie i rozwój liderów, coaching grupowy, budowanie efektywnych zespołów, innowacyjność w biznesie, warsztaty trenerskie, wyprawy i zajęcia terenowe.

Pracował dla:

CréditAgricole (Lukas Bank), Kredyt Bank, Millennium Bank S.A., Axa, ND Logistics, T-Mobile Polska, Polkomtel, Sun-day, Super-Pharm, Carrefour Mova, Piotr i Paweł, Wood-Mizer, McKinsey & Co., SII, Nokia Siemens Network, Grupa Żywiec, Akzo Nobel, Virgin Mobile, NovoNordisk, ViaSat Ukraina, ACP Pharm, Clear Channel Poland, Polsat Cyfrowy, Gdański Obszar Metropolitalny, Michelin, LPP

Z przyzwyczajenia do myślenia wg. Maćka

Czytaj dalej

http://mogemoc.pl/wp-content/uploads/z2_grzybu.jpg

Norbert Grzybek

Zawodowo:

Ponad 11 lat doświadczeń pracy w strukturach korporacyjnych, około 4000 godzin szkoleń. Najchętniej pracuje tam, gdzie ludziom trudno jest się dogadać, a chcą to robić lepiej, łatwiej i skutecznie. I to niezależnie, czy rzecz dotyczy relacji sprzedażowej, sytuacji szef – podwładny czy kolegów z jednego zespołu. Specjalista od wymyślania i opracowywania efektywnych programów rozwoju osobistego i pracy na silnych stronach – zarówno w sprzedaży, zarządzaniu, jak i codziennym życiu.

Prywatnie:

Lubię myśleć o sobie jak o poszukiwaczu… tego jak być dobrym ojcem, przyjacielem, partnerem, biznesmenem. Jak żyć w zgodzie ze sobą, z innymi i czerpać z tego satysfakcję. Podróżuję po świecie i przez życie.

Specjalizacja:

Wsparcie procesu zmian w firmie, w zespole także (a może przede wszystkim) u ludzi. Lidership poprzez budowanie świadomości i odpowiedzialności liderskiej. Life coaching, business coaching oraz coaching grupowy. Słowem paca z ludźmi, wszędzie tam, gdzie jest ochota, potrzeba pójść do przodu.

Pracował dla:

ING Usługi Finansowe, P.T.C. S.A., Kredyt Bank, Orlen, Galderma, Auchan, Grupa Anders, PZU Życie, AMG.net, Graco. Millennium Bank, Grupa Żywiec, Akzo Nobel, NovoNordisk, Berker, Virgin Mobile, Clear Channel, NDL, Kontrakt OSH, KefAnn.

Z przyzwyczajenia do myślenia wg. Norberta

Czytaj dalej

http://mogemoc.pl/wp-content/uploads/Mediacje-w-biznesie.jpg

Mediacje w biznesie

Po co mediator w firmie? Może po to, żeby spory nie trafiały pod dywan tylko były rozwiązywane i to w dodatku z satysfakcją. Żeby ludzie rozmawiali ze sobą zamiast się kłócić. Wreszcie po to, żeby wspierał w organizacji kulturę diagnozowania i rozwiązywanie konfliktów. Wszystko po to, żeby  oszczędzić wszystkim stresów, kwasów i zgniłej atmosfery.

Czytaj dalej

http://mogemoc.pl/wp-content/uploads/TworczyKonflikt.jpg

Twórczy Konflikt

Co złego jest w różnicy zdań? Na poziomie teorii większość ludzi odpowiada: nic. W praktyce biznesowej kłócimy się, obrażamy, strzelamy focha, obgadujemy za plecami, szukamy sojuszników. Stajemy się agresywni, sfrustrowani, zmęczeni tym ciągłym przepychaniem. Najprostszą metodą stosowaną w biznesie jest tzw.”poprawność polityczna” – krótko mówiąc robimy to samo co wyżej, ale z uśmiechem na twarzy. A przecież może być inaczej…

Czytaj dalej

http://mogemoc.pl/wp-content/uploads/SAmodzielnosc.jpg

S.A.modzielność

Na przystanku stało dwóch mężczyzn. Czekali i rozmawiali planując dalszą drogę i szereg rzeczy, które zrobią po dotarciu do celu. Czas mijał, a tramwaj nie nadjeżdża. Nie dziwiło ich to specjalnie, bo przystanek był autobusowy. W ten sposób Stefan Friedman i Jonasz Kofta wprowadzają czytelnika w kolejne wątki swojej książki „Dialogi na cztery nogi”. Nam to czekanie nieodmiennie kojarzy się z biznesem.

Czytaj dalej