Beata Bieniek (CCP)

Podczas wieloletniej pracy w miałam możliwość uczestniczenia w wielu szkoleniach, najpierw sprzedażowych potem także liderskich. Warsztaty MECHANIKA LIDERA różniły się jednak od wcześniejszych doświadczeń. Warsztaty miały formę trzech dwudniowych sesji podczas których kolejne odpowiednio przygotowane i dopasowane zadania nie tylko mocno nas angażowały ale i pozwalały na własnej skórze, z towarzyszącymi temu niemałymi emocjami, przepracować trzy obszary związane z działaniami lidera: pomysł na siebie, wartości, jakim chcę jako lider się kierować, cele do osiągnięcia osiągnąć w bliższej i dalszej przyszłości, praca nad sobą, rozumienie innych, jak realizować cele zespołu realizując szanując i uwzględniając cele indywidualne jego członków, siła grupy i procesy grupowe, ich świadomość i umiejętne z nich korzystanie.

Cennym elementem było to, iż analizowaliśmy zadania nie tylko pod kątem procesów jakie podczas nich zachodziły. Za każdym razem mogłam się przekonać jak czasem odmiennie to samo wydarzenie widzą inne osoby, jak ważna bywa stopklatka czy metapozycja, poznaliśmy jeszcze kilka innych przydatnych technik. Był też czas na własne przemyślana i zaadoptowanie zdobywanej wiedzy i umiejętności do konkretnych sytuacji.

Po każdym cyklu otrzymaliśmy materiały podsumowujące tematy z danej sesji dodatkowo wzbogacone o tytuły książek i filmów nawiązujących czy poszerzających to czym żeśmy się zajmowali. Ciekawe i przydatne.

Rekomenduję te warsztaty. Uważam że to świetny krok w rozwoju samoświadomości, okazja żeby przemyśleć i usystematyzować ważne tematy nie tylko w życiu zawodowym. A i możliwość dookreślenia siebie jako menadżera czy lidera, praktycznego poznania procesów grupowych i dostosowywania działań do fazy w jakiej znajduje się grupa, poznania pomocnych technik i rozwiązań do wykorzystania w sytuacjach trudnych czy przy mediacji. Interesująco, praktycznie, skutecznie.

Trackback from your site.

Zostaw komentarz

Komentować może tylko logged in