Ooooferta

Stajesz przy kolejnym straganie na rynku, na którym przekupki zachwalają swój towar. A drą się w niebogłosy, bo na rynku (w sieci) coraz ciaśniej. Trzeba obiecać coś wyjątkowego: że najświeższe, wyjątkowo miętosi zmysły, że południowego HongoBongo… Jesteśmy najlepsi! Dajemy wyjątkową jakość! I…? Co to Ci mówi?

Wystawiliśmy swój stragan, choć nie zamierzamy krzyczeć. Nie zależy nam na tłumie, tylko na osobach (organizacjach) autentycznie ciekawych, zdecydowanych na zmiany i budowanie własnej dojrzałości. Wiedzących, że to oznacza coś więcej niż zakup szkolenia na warsztacie. Gotowych do szczerej rozmowy o tym, kto i co może zrobić, aby było lepiej (treningiem wszystkiego się nie załatwi). Takich, które nie trafiły w to miejsce przypadkowo, ale dlatego, że nas znają lub słyszały o nas. Bo czasami mówią o nas…

Aneta (Novo Nordisc Pharm...

Super komunikacja werbalna jak również niewerbalna. Bardzo ciekawe przedstawienie tematów. Interesujące opowieści dopowiadające główne tematy....

Gall Anonim (PGNiG)

Świetne szkolenie. Uświadomiłam sobie, że moi pracownicy będący w fazie zaprzeczania lub oporu to normalny stan a niekoniecznie ich złośliwo...

Krzysztof Rutkowski (CCP)

Prowadzący warsztaty umiejętnie budują atmosferę pracy skutecznie angażując wszystkich. Niezwykle zaangażowani, dynamiczni, głęboko merytoryczni....

Zobacz wszystkie opinie

Czasem mówimy, że nie poprowadziliśmy dwa razy takiego samego warsztatu. To prawda, każdy warsztat jest inny. Procesu zmiany można doświadczać układając klocki, błądząc po lesie czy bawiąc się improwizacją, w zależności od tego, jakie doświadczenie będzie dla grupy najbardziej inspirujące, odkrywcze. Z tego powodu mówimy raczej o ramach warsztatu niż konkretnym programie. 

A RAMY MAMY:

Wespół w Zespół

Wespół w Zespół

W zespole ludzie nie muszą się kochać. Nie muszą sztucznie uśmiechać się, przytakiwać kiwając głowami jak pieski za tylną szybą samochodu. Dobrze, kiedy się szanują, rozumieją swoją rolę i wartość. Kiedy nie boją się mieć swojego zdania, rozmawiać o sprawach trudnych. I potrafią się śmiać (nie wyśmiewać).

pokaż więcej

Działanie w Zmianie

Działanie w Zmianie

Thomas Eriksen powiedział kiedyś, że „charakterystyczne dla naszych czasów jest stanie w miejscu z ogromną prędkością”. Jest wiele cytatów opisujących zmiany, ich konieczność oraz fakt, że na pewno nastąpią. Najczęściej przytacza się słowa Heraklita z Efezu, który mówił, że „jedyną stałą rzeczą jest zmiana”. Naszym zdaniem twierdzenie o staniu w miejscu z ogromną prędkością lepiej opisuje faktyczną gotowość do zmian w firmach.

pokaż więcej

Mechanika Lidera

Mechanika Lidera

Chcę być LIDEREM!” Jakim? „Silnym” To znaczy jakim? Wiarygodnym, szanowanym, spójnym…   Czego potrzebujesz, żeby takim być? Narzędzi, umiejętności? Narzędzia, umiejętności są ważne, ale nie tworzą silnych osobowości. Pomagają w komunikacji, dotarciu do ludzi, wychodzeniu z trudnych sytuacji, ale nie tworzą lidera. Silni liderzy dojrzewają wraz z  dojrzewaniem pomysłu na siebie, spójności celów, systemu wartości, świadomością procesów zachodzących między ludźmi i ich różnorodnością.

pokaż więcej

S.A.modzielność

S.A.modzielność

Na przystanku stało dwóch mężczyzn. Czekali i rozmawiali planując dalszą drogę i szereg rzeczy, które zrobią po dotarciu do celu. Czas mijał, a tramwaj nie nadjeżdża. Nie dziwiło ich to specjalnie, bo przystanek był autobusowy. W ten sposób Stefan Friedman i Jonasz Kofta wprowadzają czytelnika w kolejne wątki swojej książki „Dialogi na cztery nogi”. Nam to czekanie nieodmiennie kojarzy się z biznesem.

pokaż więcej

Twórczy Konflikt

Twórczy Konflikt

Co złego jest w różnicy zdań? Na poziomie teorii większość ludzi odpowiada: nic. W praktyce biznesowej kłócimy się, obrażamy, strzelamy focha, obgadujemy za plecami, szukamy sojuszników. Stajemy się agresywni, sfrustrowani, zmęczeni tym ciągłym przepychaniem. Najprostszą metodą stosowaną w biznesie jest tzw.”poprawność polityczna” – krótko mówiąc robimy to samo co wyżej, ale z uśmiechem na twarzy. A przecież może być inaczej…

pokaż więcej

Mediacje w biznesie

Mediacje w biznesie

Po co mediator w firmie? Może po to, żeby spory nie trafiały pod dywan tylko były rozwiązywane i to w dodatku z satysfakcją. Żeby ludzie rozmawiali ze sobą zamiast się kłócić. Wreszcie po to, żeby wspierał w organizacji kulturę diagnozowania i rozwiązywanie konfliktów. Wszystko po to, żeby  oszczędzić wszystkim stresów, kwasów i zgniłej atmosfery.

pokaż więcej


Jakoś tak się dzieje, że najczęściej jesteśmy zapraszani do współpracy kiedy… robi się „trudno”. Co oznacza „trudno”?

  • Trzeba coś zmienić, szef nawet wie co, ale ci ludzie…
  • Trzeba coś zmienić, nikt nie wie co, no i ci ludzie…
  • Zmiany zostały wdrożone (teoretycznie), lecz ci ludzie…

Warto porozmawiać?

Norbert & Maciek